om 2 dagar..

är lille Ante Vante 18 :) Har fixar present och allt! Huu vad jag känner mig superduktig! Hhaha! Han fyller på nationaldagen också för er som inte fattar det ^^ Jaja idag var kort dag i skolan! Först massagen, fixade praktiska (bara ryggen!!! slapp benen och armar :P) Får MVG Fy fasen vad nice! Sen var det Fysik slutprov.. mindre nice... Vene hur det gick alls.. :S Men men, får se helt enkelt.. Blä blä! Nu tar jag paus från sjungandet.. Är sugen på thai-mat, sen brorsan satt och snackade om det förut xb Ska ringa pappsen och fråga om han kommer hem tidigt idag, för då kan han ta med det hem ^^ Haha.

Nu ska jag vara duktig och hjälpa mammsen med menyn!
Puss pö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0