Ledig :D

Fast jag ska till skolan och fixa det sista med skåpet :) Nu börjar dagen vakna och bli fin :) Regnade och åskade och blixtrade igår natt.. Gjorde saken bättre när jag skulle sova. NOT. "dripp dropp dripp dropp" Mosade huvudet mellan 2 kuddar, men fan vad varmt det blev..! Kanske ska börja göra mig i ordning, min buss ju trots allt om 1 timme! (Ja jag åker buss för min cykel står inne i stan)

Haha mamma bad mig precis dammsuga
Mamma - "Det tar ju inte dig så lång stund" :)
Jag - "JOOO först måste jag tänka över om jag orkar just nu, sen mååste jag resa mig upp ur stolen, ta fram dammsugaren, stå och pilla lite med sladden, stoppa i kontakten i uttaget, starta dammsugaren och sen gå runt med den rullande maskinen i heeeela huset, jo det tar lång tid"
Men såklart sa jag ingenting, säger jag inget har jag inte lovat ngt! MOHAHAHAHAAH

Nu ska jag duscha, pussshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0