Grattis min finaste :)

älskling

Min lilla pojke fyller år idag :) Grattis bebbe :) Jag firade honom igår tillsammans med Johan och Jenny. Överraskade honom med middag på Mamas & Papas, det var jättegod mat men inte så bra service :/ Men när vi var nöjda och belåtna med svällda magar sprang vi i spöregnet till Café Corner :) Drack kaffe och choklad :) Gav min andra present till Stoff, ett par solglasögon han ville ha :) Han blidde asglad men sa att jag skämde bort han. Men det är han så värd! :):)

Idag har jag jobbat och Stoffe också. Stoffes mamma åkte dock in på akuten i morse :/ Salmonella, tror jag.. Sen hon var i Grekland. Visste inte att det kunde komma dagar efter? Hon kom ju hem i torsdags, men hoppas hon blir bättre. Älsklingen kom med en ros till mig när han kom till jobbet. :) Jag blev superglad :) Den där Cristofer han är världens bästa, jag vill aldrig släppa taget, aldrig! He's my special one <3

rooos

Ska nog nana nu! Är apatrött, Hejsvej!
Grattis igen älskling :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0