Gose skar av sig..

en bit av fingret igår :( Min lilla bebbe hade sin otursdag :(:( Han missade bussen 2 ggr, så han kom försent till jobbet. Blev så förvånad när han kom tillbaka "jag är en dröm..!" Så vi skulle ta halv 11 bussen, så skulle han fortfarande vara i tid till jobbet, men då missade vi den för han va och grejade för länge.. =/ Då blidde älskling sur, kastade sin mobil i asfalten och bara la sig ner på marken.. Så skulle vi vänta på Stoffs mormor och morfar, dom kunde skjutsa in oss, men dom kom inte när de skulle (11.00) Så Stoff ringe efter taxi, efter ett bra tag kom taxin och körde in oss till stan..

De var asmkt folk på restuarangen när vi kom och jag fick springa och köpa bröd och isbergssallad... pjuuh. Sen var allt bra på kvällen, då jobbade jag också och älskling började bli på bättre humör åde, sen hör jag mamma skrika, "Fiona hämta plåster fort som sjutton, Stoffe har skurit sig!!!" Jag springer runt som en idiot och försöker hitta plåster, han hade tydligen skurit sig djupt.. Men så var inte fallet då, han hade skurit av en bit av fingret :(:( AOW AOW AOW =/

Det slutade inte blöda så bebbe fick åka in på akuten. Usch vad mina knän skakade :( Var så orolig för han, efter 1 timmer eller 2 kom han tillbaka med ett paket runt fingret :) Dom behövde inte sy men han fick tejpa dit den biten han skurit av, den va inte så stor.. Så nu ska lille bebbe gå med paket i 2 dagar och tejp i 1 vecka ^^

usss

Han är lide hjälplös nu, kan inte dra igen väskor åde :) Men så glad över att det inte var värre, så han hade sin otursdag igår. Mamma och Linus sa att det var mitt fel för jag hade nanat hos honom :P Jag rubbade tydligen hela universum XD Men nu är allt bra, ska träffa gose sen, hoppas han mår bättre idag :)

Ny ska jag göra lite mat till mig själv :)
Pusssa♥Cristofer

Kommentarer
Postat av: Nilla

Stackars Stoffe :/

2007-06-21 @ 12:44:34
URL: http://nillasliv.blogg.se
Postat av: jenny

låter som om stoffe är en iten bebis ^^ haha ses ikväll <3

2007-06-22 @ 08:33:05
Postat av: Fiona

Han är en liten bebis för mig :D

2007-06-23 @ 14:21:52
URL: http://livetenligtfiona.blogg.se
Postat av: Fiona

Han är en liten bebis för mig :D

2007-06-23 @ 14:21:59
URL: http://livetenligtfiona.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0