Friday the best :) - Stoffemössa :D



stoffemössa

Idag vaknade jag med gosmos bredvid mig :) He's outrageous :)
Det var Stoffes och min dag idag, äntligen!
Vi har nog inte umgåtts "på riktigt" på jättelänge.
Det har alltid varit i all hast, inte kunnat ta det lugnt..
Vi låg och drog oss läääänge :D Sen till slut gick Stoffe upp och skulle duscha.
Jag smygkollade för att retas, han såg mig ^^
Sen ringe det på dörren, haha. Jag fick öppna i trosor och linne ^^ Men det var bara Jenny :)
Så hon åt lunch tillsamans med oss när vi åt frukost ^^

Sen vid tre efter massa gos åde åkte vi in till stan gick 1 ½ timma. :)
Sen käkade vi lite hos pappi på Rice & Wine och sprang till Table.
Stoffo skulle jobba :( Slut på det roliga :(:(

iaf, ikväll har jag ändå haft det väldigt trevligt!
Jag träffade Jenny och Rp på Berga Centrum och vi handlade godsaker :)
Sen drog vi hem till Rp och lagade mat och bara hade supertrevligt :)
Och åt god mat :)

Nu när jag kom hem så hjälpte jag mamma med att skriva ut massa papper.
Och så hittade jag Stoffes mössa på min stol, så jag har posat med den på ;)
Den luktar min Stoffe :):) Hihi, miss him :(
(Det är bilderna högst upp)

Så tack Stoffe♥ , Jenny och Rp för en otroligt trevlig dag, bästa fredagen på länge!:D
PUSS

Kommentarer
Postat av: jenny

tack själv gumman hade inte varit någon bra dag utan dig :)

2007-06-30 @ 10:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0