Dagen efter...

Jaa vad ska man säga? Började helt ok, men blev lite tungt i slutet :P Började hos kusinerna i Krafslösa, grillat och proppade i mig en massa :P HAHA. Sen bar det av till Nilla,  vi grillade lite till och sen så åkte alla utom Nilla och Jenny, till köpingsvik. Vi drog runt, träffade folk åde, men ingen Stoffe och ingen Stina :( Jag smartot dansade ute i regnet och blev blöt och kall :( Men det var jävligt kul ;);) Sen kaosade det när vi skulle hem, pallar inga detaljer..

Idag har jag sovit, och varit orolig för Stoffe... Baaaah... Men hörde av honom, sen givk jag till kusinerna, fick mat och snackade lite med morbror Aron :) Vid 18.00 började jag jobba, så jag har jobbat resten av kvällen..

Nu är jag apigt trött! kanske ska kolla ett avsnitt av One Tree Hill innan jag somnar, men natti people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0