Anton fyller 18 idag! :D

Grattis Anton mitt bästo! :D:D Nu är du myndig, yeyeyye! :D Va hemma hos Vanten igår, vi kollade på film och käkade glass, va ute och gungade sådär bara trevligt. Jag typ somnade i hans säng xD Haha.

Sen följde han mig nästan hela vägen bort till Table, där träffade jag min finaste Cristofer :D Så fixade vi käk och åkte med bussen hem till honom :) Men hann inte umgås så mycket med honom, för han skrev nån grej på datorn och jag hann lägga mig innan han blev klar, jag somnade innan han hade ätit klart. Men jag vaknade när han la sig i sängen tror jag, så gosade vi lite sen somnade vi. Eller Cristofer gjorde det :P

Sov inte många timmar inatt! Min lilla banan låg och snarkade och rullade bort (vi hade bara ett täcke!!!!!). Sen när jag ber honom rulla närmre mig då börjar han säga "Jaaa, men jag skulle göra den pizzan tidigare och den pizzan nu" Jag bara WTF?! HAHAHHAA. Sen kommer han på sig själv med att säga helt obegripliga saker och rullar närmre mig. Det är katastrofalt varmt!! Svettades ihjäl i morse.

Sen var det bara upp och in till stan, Masse skjutsade in oss och Stoffe skulle jobba. Pappa ringde och bad mig gå över till Rice, så jag fick också jobba. Sen gick jag till Table och käkade och cyklade hem.

Helt trött somnade jag hemma. Skulle lekt med Jennan, men ingen av oss orkade åka till den andra, hahaha. Så det blev inget av det, men vi ska nog ses imorgon och bada! Första doppet! Yeeeah :D

Redovisning i designen imorgon.. :S Lite nervös, men det ska nog gå bra! Det är det sista i skolan nu, så.. Wish me luck ;)

Nu ska jag nana, pusspusss
Cristofer du är bästast i världen min baaanan! :D <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0