4 månader

Idag firar jag och Stoffe 4 månader :) Jag älskar honom fortfarande lika mycket :) Han sov här inatt efter grillningen, höll om mig hela natten, några armbågar i huvudet fick jag tyvärr. Sen skulle han upp å jobba =/ Men jag låg kvar och nanade några timmar till :)

Rp kom över en sväng, vi diskuterade hultsfred och massa annat :) Trevligt trevligt, sen skulle vi gå till Konsum, jaha, vart fan är mina nycklar då? Jo Stoffe har dom.. ååååh! Jag är fängslad i mitt egna hus! :(:( Men Titti kommer sen, med pizza, film och maränger, jag har resten ;) Så det blir softkväll med Titti :)
Ciao pals!

Fiona - "Varför håller du fast mig?"
Stoffe - "För att du inte ska rulla runt och vända dig om som du gjorde nu.."
Fiona - "Aha, jag som trodde du gjorde det för att du inte vill att jag ska gå"
Stoffe - "Mja, men det med" :D:D


Stoffe <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0