Uusch.

Jag är inte på topp alls. Det började igår när jag jobbade.
Mår inte alls bra, ont i magen, får krampanfall typ :(
Har ätit lite, men det känns som att magen snart blir tom igen :( Som om jag tryckt i mig för mycket.
Kan magsäcken krympa typ?!

Pappa är hos mina kusiner, så just nu sitter jag på mammas dator.
Min är urkopplade åde, för jag och pappa håller på att bygga min garderob :)
Hoppas den blir fin bara, tihi, men det blir den nog! Vill bara att det ska bli klart liksom, bah.

Träffade My på Ikea idag, haha. Hej på dig liksom! ;)
Och som vanligt så träffade pappa femtioelva personer han kände.. grr.
Men jaja, hem kom vi och vi har ju faktiskt börjat bygga grejen. taah.

IMORGON BÖRJAR SKOLAN.
It sucks.
Jag har dans 1a imorgon. Jag orkar inte, speciellt inte med min mage.
Plus att jag även har idrott. varför? Min mage strejkar och då strejkar banne mig jag också.
Jag och Elin har ändå visat upp vår dans, så vi ska väl typ bara kolla..
Men IDH A.. Peter lär inte bli glad om jag inte är med.. Får väl försöka iaf..!
Får knarka Ipren typ under dagen.. Så jag blir helt dåsig xb maha.

Neee, nu får pappa komma hem.
Hej och vink

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0