Svullen hals = inte bra

Enkel matematik.
Titti var här en sväng, vi ägde igår iaf ;D
"Det är fel hus" HAHAHA . xb
Träffade Martin, bästaste Martin ever! :D Han har min vantisar :P
Och så Thom, Linus, Vedde, Lisa, Manuel, PB, Tobbe x2! Och massa fler :D
Det var en riktig toppen kväll :)

Jag är inte arg längre, mest trött och irriterad.
Kan inte fatta att jag tillslut inte pallade mer och sa ifrån. (eller skrev i bloggen)

Nyårsafton iaf..
Först käkade jag middag hemma med min bror och hans kompis. gott. (JAG VAR KOCK HALLÅ.)
Sen gick jag iväg till My, vi var runt 10 pers där, hade trevligt och så :)
Vid 11-tiden skulle vi ta bussen, men den var överfull, så vi fick åka förstärkningsbuss.
Vi va inne i stan tjugo i tolv. AAH, hittade Linus och sen Thom & Martin! :D
Martin var mest på kanelen xb Haha, din biff :P
Vi drack champange och var glada ;) Gick runt, träffade ännu mer folk :)
Vid 01.16 gick bussen hemåt :) Det var skönt, för mina tår var stela som.. något väldigt stelt ^^

Imorgon ska jag ha kalas här hemma :)
Det ska bli mycket trevligt tycker jag :)
Ska lägga upp nyårsbilder alldeles strax :)

God fortsättning :)

/Fiona

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0