Stina en liten Prinsessa

Gaah, jag ska till Tingsryd fooort! :D
Haha, och träffa bästa Stina som finns! :D Äga hela byn och alla byar runt Tingsryd! xb
Det ska minsann bli jätteskoj, komma iväg lite ändå, fastän det inte är så långt.
Dessutom är Stinas säng skön ^^ haha.
Blää, så bäst för oss att det blir av nu! Sen kommer Stina hit någon helg och då äger vi hela Kalmar och allt runt omkring ;) YEAAH ;D

57475-16157475-160

Just det, jag ska klippa mig nästa vecka.. Blir klippt av Stoffe.. Haha.
En snubbe jag aaaldrig träffat som ska börja frisör nästa år, höhöh ^^
Det blir spännande! Idag var mitt hår förövrigt jättefint i morse dock, inte nu =/

Ciao pals.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0