Snön är nästan borta :(

Ute kvar är det nästan bara slask och tö.. :( Fyy alltså.
Det gillas inte och som alla säger "Det sämsta med snöns är det nedrans slasket".
Jag kan inte annat än att hålla med. Faktiskt.

Igår var det en kort dag i skolan. :) Sen sjöng jag och spelade lite gitarr.
Efter det mötte jag Stoffe. :) Vi tog bussen hem till mig, haha på bussen var det en äckelgubbe. EEEW.
Det var inte så treevligt, men Stoffe satt ytterst xD Haha. Jag är ond.
Jag tvingade han att kolla på Vänner, men det var kul tyckte jag ^^
Sen ringde My så vi gick hem till henne och Stoffe klippte My. Fiona lekte med katten och hade tråkigt :P
Sen kom Jenny till My och underhöll lite, sen bar det iväg till pulkabacken xD Hihi! :D
Vi åkte litegranna, Jenny mest, sen blidde mina vantar blöta och vi gick hemåt. :)
Jag, My och Stoffe satt och kollade på tv tills Stoffes buss gick hem, det var min tisdag! :P

Min onsdag har varit längre skoldag och sen dödde jag när jag kom hem. :P
Så Fiona har kollat på mera Vänner och ätit mat. :) Nu blir du glad på mig va Stoffe lilla? ^^
Nu ska jag kolla på ännu mera Vänner, haha! :P

Pussar ^^,


My som Ufo och Stoffe xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0