Sista dagen på lovet och vad gör man?

Jo, pluggar. Som alltid i sista minuten? I och för sig ska uppsatsen inte vara inne förrens på onsdag.
Men som om jag kommer ha ork att göra den imorgon eller på tisdag? xb
Jag får mina vantar imorgon om jag har tur, får ringa Martin och påminna honom typ :)
Iaf så går pluggandet bra! För en gångs skull ;) Yeeeah.
Ja, jag vet att jag sitter här och skriver, men det kallar PAUS! ;D
Det gillar vi, pauser alltså ^^

Snön har fortfarande inte kommit, har den inte kommit nu kan det låta bli faktiskt.
För jag vill faktiskt ha sommar konstigt nog :)
Sommarn 06 slog allt! 07 kommer äga fett mkt mer ;) GLASSA, that's life.

Nej ska väl fortsätta plugga lite :)
I'm happy! :D
Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0