Seriöst.

Jag har ett förbannat bra liv! :)
Jag ska erkänna en fet sak, jag saknar Anton.
I do, with all my heart. Men! Han saknar antagligen inte mig och det funkar liksom inte.. aight?
Och jag är inte förkrossad över det, för jag vet att han är så bra,
och att jag alltid kommer älskar den grabben, vänner fortfarande och för alltid :)

Jag har så underbara människor runt omkring mig.
Martin och My, ni är fasen mina hjältar i skolan! :D BIG LOVE!
Sen har man ju för fasen asroliga stunder då man garvar åt skitsaker "BAAAAD", eller hur Thom? ;)
Min klass är otroligt bra helt enkelt :)
Sen har vi Titti, baah älskling! När det plingar till i mobilen och det är flams sms från dig det värmer :)
Vi ska slå alla dumma killar som beter sig som fullständiga idioter! xb
Jenn, lilla Jenn, du betyder mkt för mig och jag försöker, glöm inte det..!

Sedan ibland träffar man på idioter =/
Men vafan, det är det som lär dig att alla människor inte är lika goda som du :)
Klart att det är otroligt tråkigt när vissa saker händer, men man kommer över det! :)

Min familj är underbar den med, när vi funkar ihop! Haha.
Nej nu ska jag seriöst gå å lägga mig! :)
Godnatt, nu har jag varit nog seriös :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0