Och så vandrar vi hand i hand igen och igen :)

Jag kom ur min lilla depression snabbt, haha.
Satt och försökte mig på att få nätverket på morsans dator att fungera, jag blev arg. Haha.
Det gick itte riktigt som jag ville, mu.

Musik är livet, Ck's låt som jag hyllat innan är jättebra, eller Chino som han så fint har som artistnamn :)
Jag och Martin ska göra en låt :) Första låten jag ska göra, coolt ^^ Martin ska lära mig :D På riktigt då alltså! :D Jag gör allt för att vara på bra humör just nu :P Vilket kanske märks?
Jag tycker om att vara glad! Tralalala, fast det är inte alltid det lättaste.

Jag är nu även festsugen, baah! Haha, sugen på en riktigt smarrig drink!
Men det är fasen ingen som vill göra någon till mig nu inte =/
Jag fyller 18 om 344 dagar, det är fett lång tid... Men det stoppar inte mig minsann xD

OMG det snöar :-O
Måste springa ut! CIAAAO

Kommentarer
Postat av: jenny

Men du vet när du och jag är 18 jävla vad vi ska resa, sola en massa dricka en massa goda drinkar :) sen ska vi bada! :D:D

2007-01-23 @ 10:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0