Nyårs pics :)


Vi var hos My, och för att ha ngt att göra så körde vi min blåssuplek :P




Sen blev det Singstar, yeeeah


Vi flummade mest och hade allmänt trevligt :)
Jens blidde arg för han förlorade singstar.
Johan försökte kasta upp mig i luften.
Jocke gjorde så Jens gjorde så att Ange spillde dricka xb
Jocke porrar sig för katten?



Lite fler knäppisar, but I like them :)


Haha, sen drog vi mot bussen! Bussen körde förbi, men fick en förstärkningsbuss!
Nilla suger på att fota sig själv och andra människor samtidigt :P
"ÅÅÅÅÅH jag blev med på kort, jag blev jäääättebra!" Eller hur Johan? :P




Kommentarer
Postat av: Nilla

Ja, visst suger jag på att fota mej själv. Men kameran dog typ hela tiden då XP

2007-01-03 @ 19:03:42
URL: http://nillasliv.blogg.se
Postat av: Nilla

Ja, visst suger jag på att fota mej själv. Men kameran dog typ hela tiden då XP

2007-01-03 @ 19:05:38
URL: http://nillasliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0