I screwed up.

FAN! Alltså, varför sa hon inte som det var? Hon är nog pissed off på mig. FANFANFAN.
Säg vad du känner
älskade vännen. Hur ska jag annars veta?! :(
Jag blir galen, jag vet inte vad jag ska göra, vart jag ska ta vägen..
Eländigt, jag vill inte att detta ska sabba allt.
Jag vet inte ens vad jag känner, men jag vet att du är ledsen bara för det jag gjorde. :(
Idiotiskt Fiona. Knappast smart. Varför? Kan man då fråga sig.
För att jag ville ta reda på hur jag kände, vad han kände, men ändå fick jag inga svar.
Ibland blir det bara så fel och nu är det just så,
så jävla fel.

Kommentarer
Postat av: Bull

Fiona, min ängel.
Ring mig om det är något.

2007-02-01 @ 10:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0