Home again :)

Nu är jag hemkommen! Weii :)
Det har varit trevligt hos Stina, massa skratt och flams och mycket slöande ^^
Det är väl det vi är bäst på tror jag ;) Träffat typ hela Stinas släkt, haha.

My ska bli klippt på tisdag av Stoffe :D Haha, jag ska tvinga på henne UFO-grejen och ta kort :P
Och Stoffe LILLA jag är inte 91a, jag är 89a :D Du är 90!! :P Mohaha.
Sen ska jag försöka locka ut lille Stoffe till att åka pulka och sen kolla på den där filmen jag fick av Nilla i födelsedagspresent ^^ Tydligen har vi båda filmen men ingen av oss har sett den ;P

Rocktema på Broadway på torsdag :) Får se hur det blir med det, är inte värsta sugen längre..
Men vi får se då helt enkelt :) Bara det inte kommer massa folk jag itte gillar dit... :( Bah.
Jaojao, nu ska jag banka lite på mammsen så jag får mat i maogen!
Så jag inte "svälter ihjäl" eller hur Stoffe? :P Knäääppo.

Puss och pö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0