Friday

Jag är så trött, hela jag faktiskt.. :(
Skoldagen var jobbig ändå, jag är totalt slut, drog in till stan efter.
Det tog LÅNG tid för Linus och Martin var slööööha. BAAH. Linus var med i skolan idag, hiho.
Sen träffade jag Jenn och Lina, vi fikade, det var typ fullt på vartenda fik! :-O Fikmani i Kalmar..?
Aja, vi satt där en stund och så, sen bar det hemåt. Jag hoppade av vid min hållplats, drog en runda hemma och sen hoppade jag upp på cykeln och cyklade till Jenny. Jag är duktig alltså!

Men nu är jag då hemma och kaputt. Och imorgon ska jag jobba..
Fan vad jag INTE palla.. :( Men nästa vecka ska jag till Tingsryd! :D
Ska bli så jäkla skoj :)
Nej, jag borde faktiskt lägga mig nu innan jag däckar!

Night.

When you smile, you make me want you even more.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0