Fräsiga sunglasses och vaniljdoft!

57475-165

Jag har köpt ett par solglasögon! :D Liknar mina förra jättemkt, som jag så klantigt tappade bort. :(
Men nu är mina ögon räddade ;D Haha, och hela min sommar och vår :P Köpte också massageolja med vaniljdoft, vill skriva smak men jag har inte smakat den ^^ Vågar inte, den är nog päcklig :P
Nu är jag med Jenny, hon fryser, men jag är skitvarm, men eftersom att vi är hemma hos mig så har jag bestämt att fönstret ska va öppet xD I'm EVIL! Mohahahaha.

Imorgon ska jag förmodligen bli klippt, om nu Stoffe kunde ringa? Annars får jag väl ringa sen nån gång.. Får se om människan fortfarande har strömavbrott, haha bor man i bushen så xD

Nej nu är det Bygglov som gäller, för jag är neerd ibland, lite geek sådär ^^


57475-164

CIAO

P.S Jag tycker om att ha solglasögon inomhus ^^

Kommentarer
Postat av: myggan

Heetingar;D

2007-01-16 @ 22:12:00
Postat av: jenny

det är så här att av ngåon anldening äger jag och fiona på att bli fotade ihop samma kort, vi blir alltid så JÄVLA SNYGGA!!!!!! xD eller vad säger du Fffiona? =)

2007-01-17 @ 19:19:59
Postat av: Fiona

Jo vi är ju det Jenny ;P

2007-01-17 @ 21:14:50
URL: http://livetenligtfiona.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0