SuperStoffe är min :)

57475-191

Kom hem från älskling för ett tag sen :) Haha, jag somnade alldeles för mycket. x] Vi gjorde inte allt för mycket som vanligt, vi kollade på en film där dom slogs asmkt, sen försökte Cristofer proppa i mig massa mat, som vanligt alltså. :) Han är så bra den pojken. Idag fyller min kusin William 13 år, så vi ska över till dom på middag om 1 timme. Jag är sugen på mat nu, bäst för mig att det är god mat också. ^^

Fått 2 mysiga låtar av Mattias nu, covers som Switchfoot gjort, assköna. :) Det var skitlängesedan jag såg token Mattias! :( Men det ska jag ta och fixa, när den unge mannen nu kan ta sig lite tid. ;)
Nje, jag ska ta och göra ngt vettigt nu!
Toodieloo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0