Sjunga är typ det bästa som finns! :D

Igår var vi hos Nilla då. :) Det var jättetrevligt. Hihi. Jenny vann pokern. ;) Grats honey! Jag och Stoffe pallade inte spela så Nilla fick spela på våran. Den kom 2a. ^^ Så fick tillbaka mina pengar, det var ju bra. Haha. Så när Nilla spelade så sjöng jag med till radion och Stoffe fick lyssna, tss. ^^ Jag kunde nästan alla låtar! :-O Haha, geek. Men till mitt försvar så var det mest gamla låtar. Typ från den tiden då jag lyssnade på radio, hehe. :) Så igår kväll var lugn och mysig. :) Så jag var hemma vid typ 02.30, haha, mamma och pappa tycker jag är tokig som kan fördriva tiden så länge. :P

I morse vaknade jag av att brorsan sprang runt och grejade. :S Så jag var uppe ur sängen vid 10, kunde inte somna om.. :( Baah, jobbigt. Så jag har städat mitt rum, hahaa! ´Det första Fiona gjorde på söndagmorgonen var att städa sitt rum. ;D YEY.

Nej nu är jag hungrig och vill ha mat!
Pöss!

Jag tror jag gillar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0