Sjukling

Nej, idag är jag hemma och inte i skolan. Usch och blä och fy. Min mage är kaos och har typ bara sovit. Sov hela natten, skönt det iaf. Min hals mår inte så bra heller och huvudet väger bly. :( :( Ska det verkligen få vara såhär? Suck.. Jag har försökt att plugga lite, men det går inge vidare.. Måste fixa min redovisning tills onsdag, har iaf alla grejer hemma.. Och sen är det förbannat fysikprov på torsdag... Skit också. Kanske ska käka lite dextro och bli pigg? Ingen dum idé va? :) Ååhå..

För alla ni som hade glömt det, så är det Alla Hjärtans Dag på onsdag.. Hm.. Jag ska köpa massa rosor och spraya dom svarta och ge dom till folk. Mohahaha. Ni vill inte vad som rör sig i mitt huvud. Höhö. Ne får se hur jag ska spendera den, eftersom att jag har skitfysikprov dagen efter blir det väl skitbra. BAJS.
Nej, nu tror jag att jag ska bli lite pigg..
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0