Puuh


ljus

Söndag, söndagar är sega, otroligt sega. Jag borde egentligen studera, men har fan ingen ork alls. Försöker koppla av, fryser och är hängig, typ en deg. Kanske ska ta och dricka något så jag vaknar, eller ta en dusch? Baah, jag orkar inte resa mig upp ur stolen, seriöst. Det är alldeles för jobbigt. Sov inte mkt i natt, låg och vände och vred på mig, svettades och massa, uscha.. Stackars Stoffe fick stå ut med mitt vridande och vändande.. Nee, till helgen ska jag supa mig full och må bra.. Nu under veckan blir det bara massa plugg och tänk.. Jag behöver tänka, få saker klart för mig. Jag vill bara inte såra.. :(

Nej, nu ska jag sitta i mina tights och fleece med en kopp varm choklad. :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0