Praktikletande i all ära.

Det suuuuger!!! Ingen tar ju emot, antingen fullt eller för lite personal eller för mycket personal! åh :(
Jag vet inte vad jag ska göra alltså, måste få tag i något ju!





Sket i bloggandet, tog tag i praktikletandet, ännu en gång..
Ringde en tjej som verkade positiv! Har mejlat henne nu, så nu väntar jag på svar! HOPPASHOPPASHOPPAS på att hon vill ta emot mig nu. :) Håller verkligen tummarna!

Idag köpte jag en rosa klänning på Gina Tricot, jättesöt! Ska nog beställa lite kläder från Ellos, 2 klänningar. ^^ Och sen ett par jeans från Caliroots. :) Jag behöver nya kläder! Haha, jag är inne i min shopaholic-period. ;D Väntar på mitt paket från H&M också. hihihi! :D

Pussar!
FIONA ÄR GLAD OCH LYCKLIG! :D

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag kan maila priser och lite fler bilder! Du får också jättegärna komma med önskemål om färger o så där =)

2007-02-06 @ 18:35:05
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: jenny

Det är världens bästa :) att du tycker som du gör för att jag är så otroligt glad för din skull gumman :D Jag vill att du ska vara lycklig, som du är nu! =)

2007-02-06 @ 19:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0