Operahuset i Sydney



Operahuset i Sydney

Jajamen, det är det jag ska snacka om imorgon på engelska, alltså min redovisning. Mitt arbete är väl klart tycker jag, det är ingen som vill lyssna på massa små fakta.. Jag hoppas att det räcker, måste bara öva attans ikväll. Man kan ju fråga sig varför jag valde att snacka om det? Jaa, det har jag också undrat över, haha. Men den största anledningen är väl att jag är intresserad av arkitektur och design. Det är en riktigt snygg byggnad, eller hur? Idén är genialisk! Riktigt vacker. :) Sen så hade vi ju gränser om att vi bara fick välja ett ämne som fanns inom de engelsktalande länderna. dvs. Storbritannien, USA, Australien, Afrika, Nya Zeeland etc. Ja, ni fattar... Visst man kunde välja mycket, men min fantasi låg ju verkligen på botten, men nu har vet jag ju mer om operahuset, höhö. ;) Alltid något, eller hur? :) JOODÅ.

Huuu, nu är det bara att öva in det och plugga fysik kvar, MVG nästa!! ;D Haha eller inte. Men det blir nog super får jag iaf hoppas. :) Neee, nu vill jag ha mat.. Morsan kom hem...?!
BYE

Bild: Sydney Opera House

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0