Mosig

57475-190

Haha, jag är mosig. ^^ Och aaaptrött! Ska sova snart tror jag bestämt. Förresten så har mina föräldrar varit gifta i 25 år idag! Grattis på er :) Det är jävligt länge.. Rätt coolt ändå.. ^^ Hade totalt glömt bort det, visste det verkligen men kom inte på det förrens morsan nämnde det när hon kom hem nyss... Pinsamt! Haha. Men jag sa grattis :) hahahihihoho.

Idag har jag umgåtts med geten Jenny :) Vi har haft det lugnt och skoj som vanligt. Vi har rensat min garderob, tagit upp alla kläder från mitt gamla rum, så nu är inte min garderob lika tom längre. Nu är det bara lite annat skit kvar i det gamla! ;) Men det tar vi när jag får in hyllor och sådant. :)

Mina kläder från H&M hämtade jag ut. :) Ska behålla allt, gutt det att det passar och sitter snyggt! Fattas bara ett par svarta cityshorts, dom kommer i april... Det är lååång tid tills dess, fast kommer ju ändå inte kunna använda dom förrens längre fram mot våren... Det är ju snö här igen.. Den är envis och vill inte försvinna ju.. Men men, den försvinner väl snart. :)

Nej, nu ska jag sluta blarra om onödigt ;)
Pussisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0