Lovet är slut, igen :(

..men jag har praktik nästa vecka. :) Så går bara denna veckan ut. :) Jättebra tycker jag, hihi.
Sen om några veckor ska jag till Linköping! :D På kurs, skolan betalar, ska bli skojsigt :D Jag och Elin ska åka då. :) Skolan var softare än väntat idag. Fick massage, sen hade vi fysik, matte, lunch. Vi gick till Jenny, för det var så äcklig mat på Kagg, där träffade jag älskling! :D Oväntat men jag blev glad. :) Sen efter lunch hade vi eng, Robban och jag funderade på att vara seriösa, haha vi va det i 5 min max kanske :P Sen gick vi till en datorsal och spelade spel ^__^ Sen hade vi idrott och hade ngt om ledarskap, vi skulle göra en egen lek typ.. Sen spelade vi handboll i 10 min, sen skulle andra ha hallen? Hahaha. Lång lektion va?! :P

Nu sitter jag hemma och kollar på loggorna till det nya plejset! ;D
Ska kila nu! Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0