Lekstuga



Jaa, jag hade tråkigt, så jag lekte med bilder lite.. buä.. Och nu har jag tråkigt... igen.. :(
Var hos Rp och fikade, hon hade bakat kladdkaka, ooh så gott :) Men var tvungen att åka hem för att käka och packa ner lite grejer, nu väntar jag på att klockan ska bli 21.20, då ska pappa köra mig till stan så att jag kan åka med bussen till Stoffe.. :) Det är mer än 1 timme kvar juu! :( Jag blir tokig! Jag är ju redan klar med allt jag ska.. blä blä blä.. Det bara pirrar i magen när jag tänker på att jag snart snart snart får bli kramad och pussad av älskling :) Weii! :D huuu, vad jag saknar honom.. Men jag ska sova i hans famn i natt :) oooh :)

Haha, nu ska jag fjolla vidare!
Puss påre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0