Joho-Jaha

Hello,
sitter för tillfället och väntar på skjuts hem av mamma.. Har inte orkat ta bussen hem än. xD Haha, iof har jag inte varit inne i stan sådär jättelänge, bara sedan 15.20.

Sov hos Stoffe inatt, det var mysigt och gosigt. Sov jättegott och han klagade inte på att jag rullade runt. :D Känner mig bara lite ofräsch nu, men får hoppa in i duschen när jag kommer hem. :) Såg på halva Italian job hos Stoffe, den är jättebra. :D Synd bara att jag missade första halvan... Bläää. Men det var ingen lång kväll eftersom att vi kom fram rätt sent. Idag sov vi länge och har inte gjort mkt alls. ^^ Det är ju lov!

Vi tog oss in till stan och Stoffe drog till Cabbe och jag till resturangen, suttit och umgåtts med Linus nån timme eller två :P Han berättade om grabbarnas trappatser i Köpenhamn i helgen. ;P Fick se bilder på Thom i plattat hår, fyy fan vilken snygging. ;) Blev även bjuden på fest, weeeey ;) Vilket flyt man har! Haha.
Sen så ska Manda ha fest på torsdag, eftersom att hon fyllde 18 år i lördags. :) En trevlig och lugn vecka för min del.:)

Jag bli sugen på mat pga mat-lukten så får väl stoppa i mig ngt, fördel när föräldrarna har resturang ibland alltså;)

Tjoho!
Cristofer ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0