Jäsning

Nu står semlorna och jäser, huu vad lång tid det ska ta då... Jag vill ju äta nu!! x[
Men men.. Spänningen stiger.. :)

Det kändes lustigt att vakna i morse, Stoffe låg inte bredvid mig:( Det kändes tomt.. Uscha..
Men han kanske kommer hit på eftermiddagsfika imorgon :) Så får väl träffa honom då kanske..!
Min underbara lilla Stoffe :)

Det snöar ute, jag vill inte cykla till Titti, ska in till stan imorgon för att hälsa på, på praktikplatsen, ta reda på tider och så!

Kan inte semlorna jäsa klart snart så jag får sätta in dom i ugnen och sen ta ut dom och sen svalna, sen gröpa ur och sen bygga ihop dom, och seeeen ÄTA dom :D Men minst 40 min kvar.. Kanske ska käka lite middag före då..

Jaja, bajs hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0