Jag hatar bussar.

Igår skulle jag åka buss till Titti, buss 402 mot skogsrået var lite sen, jag trodde att jag hade missat 401 från skogsrået. Men det visade sig att den också var sen, väldigt mkt sen, den körde förbi mig när jag var 200m från Tittis hus.

Idag så var jag glader, var inne i stan och snackade med min Handledare för praktiken, super! Sen åkte jag hem och fikade våfflor med Jenny och Bull, super fortfarande. Tog bussen in till stan, Linus ringer och säger att vi ska vänta på honom. Då gör vi det, sen åker vi till Torsås, fortfarande ok liksom, förutom att det är lite kallt. Jaha, så är vi där och värmer oss hos grabbsen + Lisa ;) Så ska Bull och jag ta bussen hem då, vi är i tid... Tror vi ja. Bussen är tidig och har redan kört förbi den jävla hållplatsen och nästa buss går om 500 år!!!!! SKETKALLT OCH SKETARG! Tur är att jag har en snäll pappa som kom och hämtade oss, i Torsås. För fan vilken jävla tur, mina fötter och händer var sönderfrusna. Jag ska fanimej sova snart. Jag orkar inte sitta tjurig såhär. När jag kom hem väntade överraskning iaf :) Mamma och pappa hade köpt ett par mjukisar till mig :) huu vad glad jag blev. :)



Eftersom att jag är en sån nörd och fortfarande hänger på lunarstorm så har jag problem att välja visningsbild. Hjälp mig?
Det står stenhårt mellan dessa:


Vad säger ni? x]

Nej, nu ska jag gå, tjillevippen

Kommentarer
Postat av: jenny

jag säger höger :D

2007-02-22 @ 09:58:43
Postat av: Nilla

jo, jag tycker höger också. Den bilden me solbrillorna.

2007-02-22 @ 11:16:39
URL: http://nillasliv.blogg.se
Postat av: My

Den högra;D tycker jag iaf!!

2007-02-24 @ 19:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0