I'm so Yours

Jag har fått praktikplats, oh vad jag är glad! :D Ska praktisera på Vallmo Arkitektstudio. :) Kommer bli jätteskoj och bra. :) Ska in dit nästa vecka och presentera mig och så. Lite nervöst faktiskt.. iih.

Igår åkte jag ut till Trekanten, eller Vasstorp då, till Stoffe. :) Busschaufförerna är jävligt tjuriga. xD Men men, det gick inte att klampa ner på mig inte. När jag kom fram hade Stoffe ritat ett "F" i snön. :) Naaaw. Sen gick vi hem till Stoffe och bara mös. :) Jag tycker om dig Christofer, mycket. :)  Och nu är jag förkyld, för han var sjuk så nu har han smittat mig, blää. Men det gör ingenting, för han är så underbar. :) Gaaah, vad jag är fjollig! Haha.

Nej, ska väl göra min filmanalys nu... :( Inget Broadway för Fiona ikväll, alldeles för seg för det..
Pussar

Kommentarer
Postat av: Bull vafan :D

Fiona, är man kär så får man vara fjollig :) Jag är så fucking jävla glad för din skull :D

2007-02-08 @ 18:48:23
Postat av: Anonym

Föresten, när får jag träffa honom egentligen? Jag vill veta vem du träffar, annars får du inte träffa honom. Eller något :P xD

2007-02-08 @ 18:49:04
Postat av: jenny

Bull din tönt ^^ du tror att du bestämmer en massa va? xD förresten din gås fiona du glömde berätta för mig om praktikplatsen, jenny wants to know =)

2007-02-08 @ 20:53:35
Postat av: Fiona

Haha jag älskar er båda 2 :P Fastän ni är knäppa i huvudet :P

2007-02-09 @ 17:48:21
URL: http://livetenligtfiona.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0