HIM

Stoffe busfröet har tankat hem musik på min dator, HIM denna gången. Har hört talas om dom men det har aldrig verkat vara något bra, men det är lugn softmusik asså. :) Kan ligga i sängen och nästan somna. ^^
Fast det är mest en låt jag diggar. xP Haha. Close to the flame heter den iaf, lyssna på den ni. :)

Idag har jag ätit massa mat, haha och sen var jag hos Jenny en runda :) Somnade i hennes säng när hon åt, hahaha. OMG, jag var astrött. :P Sen skulle Jenny träna så jag drog hem. Då ringde Rp, sådär några timmar senare, gutt! xD Aja, mina kusiner ska komma hit och käka så får se om jag hinner umgås med Rp senare. ^^

Nej nu ska jag lägga mig i min säng och filosofera och vänta på mat. Haha, fan vad jag äter. Ditt fel Stoffe. :P

Pussisar

Kommentarer
Postat av: jenny

Him är skit bra :)

2007-02-05 @ 17:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0