Hemma och det är sååå skönt :)

Alltså hemma är väldigt bra, jag älskar att bara dega hemma, det är nog min favoritsysselsättning xD
Haha, fan vad tråkig jag låter. Men det är det man längtar till mest, att få komma hem och lägga sig i sin säng. :) Kort skoldag idag, väldigt skönt, satte mig på biblan i skolan för att fixa klart engelskan, men med min vanliga tur så är skrivaren trasig, så jag kan inte fixa overheadbilder som jag ville... :( It sucks..
Men fick OH-film av min snälla lots Anders :) Så jag ska fixa med det alldeles strax här hemma. :) Sen blir fysikplugg! Annars kan jag inte umgås med Stoffe imorgon, vilket jag SKA. :) Så lilla fröken Fiona får ta och fixa detta idag. :)

Har beställt ett par svarta jeans nu! :D YES! Hoppas de kommer tills fredag, så jag kan använda dom när jag ska ut. :) Imorgon blir det min rosa klänning från Gina Tricot, jag ska se söt ut. ^^ Haha. Får se vad Stoffe tycker om min klänning... Imorgon är det sovmorgon, så det blir till att öva på redovisningen, kommer vara så sjukt nervös.. MEN FAN FIONA! Tänk positivt, det kommer gå AAAAASBRA. GO GO GO! Du fixar detta ;)

Nee, får väl sätta igång nu då...
Ciao Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0