Fullmånen lyser så klar.

Och jag sitter här inne, fastän det är fest och allt ikväll. Jag orkar helt enkelt inte, är alldeles för trött.
Praktikplats-letandet går inte bra.. Har ringt flera företag idag, men alla har sagt nej. :(
Nu vill jag bara ligga och gosa med han.. För att bli på bättre humör och bli varm.
Jag fryser sjukt mycket.. :( Inte bra, David påstår att det är fel på mig bara för att jag fryser.
Pyttsan säger jag, det är kallt helt enkelt!

Jag har matteläxa att göra också, men bara hälften kvar, tack och lov!
Huu, jag är trött!
Snön är nästan helt borta nu, bara is och slask kvar.. Synd det, men men. Då kommer väl sommaren snart får man ju hoppas. :) Kollade på bilder från i somras, då tyckte jag att jag var blek men om man jämför nu med då så var jag banne mig brun. ;)

Nej, jag ska klä på mig lite mer kläder och sätta igång med matten nu!
Jag är ambitiös idag. ;)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0