Fredagskväll och lite huvudvärk

Fredag är det och jag har lite huvudvärk.. :(  Får ta mig en Ipren, så jag klarar kvällen, helst innan morsan kommer hem, annars blir det liv i huset "Varför vilar du inte istället?!" bla bla.

Så nu var det gjort. :)
Sen kommer Jens och Titti hit, vi ska kolla på film och ha det trevligt. :) Billigare och bättre alternativ än bio. Haha. ^^ Skulle kanske ha gått på "Linas kvällsbok" med Becka, Manda och Rp. Fast Jenny och jag pallade inte. :P Stoffe kommer inte ikväll heller. :( Blää.
Men får träffa honom imorgon. :) Sova hos honom i hans famn hela natten. :) Aaaw. Längtar nuuu redan!

tyckerom

När kommer min käre mor? Vi skulle ju äta.. Fiona har ju redan varit duktig och gjort köttfärssås. Hm-hm...
Hon kommer väl förhoppningsvis snart. :)

Puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0