Fiona passar inte ihop med boxning, no way

Vi hade boxning på idrotten idag, föööör fan asså! Det var askul men sjukt jobbigt! Nu skakar mina armar satan, skulle sätta på lite mascara, det gick inte, skakar sjukt mkt. :( Gör ont vid biceps... :( Skitont, ska alldeles strax lägga mig i sängen paralyserad, morsan kommer hem med pizza sen, haha :D Gott det.

Efter skolan skulle jag jobba lite för att farsan har dragit till sthlm på kurs, haha med mina skakande armar gick ju det asbra, sen kom Linus, Mattin och Rickard in när jag for runt som en höna xD Timing liksom. Men det gick ju ändå!

Jag ska visa Stoffe vad jag kan nu. xD Imorgon är det idrottsdag, då blir det ju-jutsu xD Hahaha! Asskoj för fan, passa er för mig i framtiden ;D Fast, nee det är med att slåss är inte riktigt min grej, men jag kan ju lite nu minsann. ;P

Nu ska jag beställa pizza åde, och sen lägga mig i min säng och klaga. :P
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anna

Tja..det är till salu förstår du så visst kan det bli ditt =)

2007-02-05 @ 23:09:23
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0