Fiona <3 Stoffe

Ååååh, den dumma ungen ska åka till Sthlm imorgon :( Och vara borta hela helgen.. Så jag får inte träffa honom tidigast förrens på måndag... Om ens då.. :( Men han kommer väl ha det bra där, och jag vet att han vill komma iväg. Så älskling även om jag hatar att inte kunna träffa dig, så hoppas jag att du får det roligt i backarna. :)

Nog talat om det. :)
Igår ringde Jenny mig på mobilen.. Haha!
"Hej det är Fiona"
"Hej, kan jag ringa hem till dig?"
"Javisst, gör det du.."
"Aah okej, hej."
"Hej hej"
. . . 1 min senare ringer det på min mobil . . .
"Hej! Vad gör du?"
"Hej.. Du vet att du ringde till mig mobil va?"
"Vaaa?! Neee, hahah."

Jenny är min trögaste och bästaste vän, hahaha. Jag älskar dig ändå darls. ;)
Johan opererades för blindtarmen idag...
Jenny sluta vara orolig, han klarar det! Johan är så stor och stark ;) Hehe.

Åhåjaja, jag är trött som vanligt, kan plocka lite här på mitt rum idag och börja plugga lite på massagen.. Jag ska bannemig försöka få MVG! Måste bara lära mig dom där fästena och ursprungen.. Och det gott folk är inte det lättaste kan jag ju meddela! Dom är på latin också.. :( Men jag SKA fixa det alltså!

Nej, nu ska jag kila vidare!
Puss

Kommentarer
Postat av: Jenny

Fiona är min allra bästaste :D

2007-02-28 @ 17:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0