Finfredag :)

klänning

Är inte klänningen bara totally gorgeous?! :D Det tycker jag! :D Den är från Camilla Norrback.
Aja, idag blir det mysfredag med vänner! :) Ska jobba imorgon, så det blir så :)
Idag var det den segaste förmiddagen i skolan på lääänge. Jag fullständigt dog på Caden..
Seriöst, det finns inget tråkigare... Genomgång på genomgång, sen när det inte funkar får fan iaf inte jag hjälp, tur att man har My, Martin och Robban. :P Alex också ^^ Hade dött annars. Haha, fått typ panik och börjat lipa. Det är fan inte lätt med cad! ;)
Aja, efter skolan gick girlsen in till stan och så fikade vi, vi träffade på Anton och Alex, så vi fikade med dom också :) Det var trevligt och gottigt. :) Hihi, sen gick vi lite på stan och så.
Nu är jag hemma och ska äta lite till. ;) Hahaha. Sen ska jag iväg till My, kolla på film åde. :)
Nej, nu ska jag inte mala på mer!
Ha en trevlig kväll, för det ska jag ha! :)

Pussar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0