Dagens!

57475-176Såhär ser en sjuk, trött Fiona ut! xD EXCITING.
Haha, jag satt och pratade med Bull på msn.. Det slutar nästan alltid i skratt! Speciellt när man varit hemma och degat hela dagen.
Här var iaf våran konversation (Vi snackar om en kille som är dum):
Jag - faaan, jag ska slå den dumma ungen i rumpan.
Bull - gör det
Jag - jag vet inte vem det är, fast om jag slår alla så slår jag ju honom iaf XD
Bull - haha det är bra :P
Jag - Yes ;P
Bull - Haha
Jag - jag är intelligent, jag borde gå med i MENSA!
Bull - Fiona, det är fult att ljuga...


Jomenvisst, men jag är faktiskt intelligent ;)
Haha, för fan vad jag är trött, fastän jag bara har sovit idag. Borde sova.
Hejsvej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0