18års kalas ikväll

Jupp, det är det, Manda har fyllt 18.
Omg, nu loggade en HEEEETING HUNK in på min msn... ;)
Haha, ursäkta mig.. ^^
Jag har tråkigt, orkar inte ta tag i det jag borde göra, men jag ska snaaart ^^
Hiihi, det blir tvätthängning och tvättvikning och matlagning ;) Hett. Eller hur? :P

Fy fasen, jag har ätit så mkt sräpmat på sistone att jag måste äta nyttigare, jag får ångest. Haha.
Nee, nyttig mat och börja träna blire efter lovet minsann! :D Jenny får hjälpa mig hålla det genom att göra samma sak ;) MATDAGBOK som brorsan har kanske? ^^

Nej, kilar vidare, puss.

Kommentarer
Postat av: jenny

haha, du tycker allt att jag ska hjälpa dig va? :P fast det är bra för egentligen äter jag lite väl mycket godis nu, fast palla :P haha :)

2007-02-23 @ 12:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0