Spänning

Varför älskar jag spänning? Jag vill alltid göra nya saker.
Fastän jag vet att det inte är värt det...
Du gjorde så att jag blev galen.

Whatever, svammel!
Igår gick jag och köpte tänger och pärlor och vajrar och sådant :)
Jag har gjort 1 par örhängen och ett halsband och 2 läderarmband.
Läderarmbanden är till mig och Cristofer, ska ge honom sitt på lördag. :)
Jag har planerat inför våran kväll, chokladdoppade jordgubbar, hallon och rosor.
Tända ljus också! Bara mysa! :)
På söndag blir det först picknick eller brunch hemma, beroende på vädret.
Det blir goda muffins till älskling, mackor och så ska jag göra brownies :)

Orkar inte skriva mer ;)
Ha det fint, tjillevippen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0