Soldag,måndag, första sommarlovsdagen! :D

Jag jobbar inte mer! kanske föruto på lördag... Fast det vill jag inte, eftersom att stoffen och jag firar 6 mn då!!! iiih. Wich is a verrry long time! Det har varit stadsfest nu i veckan, så jag har faktiskt inte orkat sitta och dega vid datorn.. :P Sen har jag ju faktiskt inte varit hemma så mkt :)
I torsdags började det med Rix FM och The Sounds, jäääävla sepevakt. Maktmissbrukare, men jag kom in iaf.. Men inte Stoffe, men jajaja... Han fick inte ens försöka, dessutom var han nykter. Men vi kom hem supertrötta och däckade tidigt! Stoffe har beklagat sig över stadsfestentröjan. Hahaha. Min pojk är för biffig för tjejmodellen. Och Linus trodde han hade varit snäll och ge Stoffe en L, och en M till sig själv, men det visade sig att Stoffes var tjejstorlek och Linus killstorlek, haha. Foto på tröjan kommer! :P

Sen vart det fredag, Mattias spelade vid 13, men jag fick inte komma ifrån pga en viss person. Fy vad sur jag var. Men men, det kan inte hjälpas... :(:( Jobbade apa hela dagen iaf.

och så sista dagen under kalmarstadsfest. Jag fick rush på Table, när jag jobbade själv med mami!!!! FYYY. höll på att börja gråta. men sen kom linus och stoffe och hjälpte mig... bööh. inget funkade, det var kaos. men fick en del dricks ändå, hahaha. På kvällen blev det bara en timme på Rice, eftersom att det var så lite folk, dåligt väder. Så jag gjorde mig i ordning och väntade på Stoffen, eftersom att vi skulle till Johan och Jens  18/20 års fest..
När vi kom var det inte så mkt folk och all sprit var slut, hahaha.
Men jag vet hur jag ska supa Stoffe under bordet nu iaf ;););)
baby
(I know that i look like a bitch)

SÖNDAG, SOVA SOVA SOVA! Så jävla skönt att vara ledig. Jag bjöd in Stoffe på sushikväll så alla i familjen inklusive Stoffe hjälpte till att göra sushi och vi åt och njöt av lugnet. SKITGOTT!!
sushi

Efter maten drog morsan och farsan till Table igen, det var beställning.
Så Stoffen och jag fjantade oss som vanligt ett tag :P
 

Haha, Stoffe gick och skulle på toa och jag fick heeeela sängen för mig själv :D:D Mys mys tänkte jag, så jag rulla runt och la mig på den kudden han hade legat på och upptäcker att det är en stor blöt kall fläck!!
När stoffe kommer tillbaka frågar jag:
-Vad har du gjort med kudden?!
-Vadå är den blöt? ,Stoffe
-Jaaa! Askall och blöt!, Jag
-Det är väl dregel :P, Stoffe
- HaHAHAHA, UUUSCH  har du dreglat?!?!?! HAHAHA

Min lille pojke hade dreglat i sömnen. hahahhaa.
Till frukost gjorde vi pankakor! :D
Fyllda med hallonkeso :)


Sen låg vi och solade och mööös :)

Nu har Stoffen åkt och jag väntar på Titti :)
Ha en fortsatt trevlig kväll :)

Puss

Kommentarer
Postat av: jenny

oskeliibojsi vilket långt inlägg :) jag är vaken men det är nog inte du :P men jag tyestar att ringa dig sen någongång.. tycker vi kan bada :D <3

2007-08-14 @ 10:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0