HAHA

Jag har tagit tag i mitt liv!
Jag har städat ur min garderob, slängt 2 påsar! :P

Iaf så har jag rullat runt i GBG de senaste 3 dagarna! Var där med Jenny och Rp :) Karin var med i måndags :)
Vi var på NRJ in the park och på stan och gled på måndag. Så jäkla gutt på NRJ :) Jätteskoj och bra artister :) fettnice.
Tisdagen tillbringades till shopping, mestadels i Nordstan :) Blev en del, superbt! :D På kvällen käkade vi på restaurang i Centrum, Italienskt :) Gottgott :)
Onsdag var det Botaniska inplanerat, men vädret svek. Fast envisa som vi är drog vi dit ändå, i regnet.. Vi hittade ett lusthus där vi satt ett bra tag och käkade lunch :) Sen drog vi till Nordstan igen och drog runt och sen tog vi tåget hem :)

Idag har skolan börjat, segt :( men men! Projekt hela dagen imorn, får se om det går framåt :)
Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0