Back on track?

I think so! Nu är jag tillbaka i bloggvärlden igen, haha. Nästa vecka bär det av till GBG, shiiiiit..!
Det kommer blir så jäkla skoj, det blir JAG, RP och JENNY :)
Det blir mkt shopping och flams, sola i botaniska och bara njuta av de allra sista dagarna av sommarlovet.
Bara för att jag har jobbat så mycket så kommer det bli extra skönt. :D

Idag har jag vandrat på stan åde, med Jennyn :)
Våra pojkar gick inte att undvika att hälsa på, båda våra prinsar jobbade, haha.
Men jag ska börja pyssla mer, göra fotoalbum och smycken, så imorgon eller övermorgon ska jag in till stan och inhandla massor! :D Jag kan sitta ute på altanen och knepa ihop mina små grejjor :)
Det kommer bli bra, måste bara ta tag i det, jag som är så bra på det ;) HAHA.

Nu ska jag glotta på lite ONE TREE HILL :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0